ÅRSMÖTE – 1 JUNI 2020

Мяч и корзина

Klubben håller årsmöte i Östervåla Sph måndagen den 1 juni, kl 19.00 och alla betalande medlemmar är välkomna.

P g a corona kommer vi att i första hand försöka hålla mötet utomhus vid sporthallen men vid dåligt väder går vi in. Om man har symptom ombedes man att stanna hemma.

Klubbens grundare och ordförande sedan fyra år, Thomas Lönnström har meddelat att han inte kommer att ställa upp för omval. Även resterande personer i styrelsen, Elisabet Hansson, Erja Enqvist samt Emma Karlberg har meddelat att de ställer sina platser till årsmötets förfogande. Detta gör att årsmötet måste välja en helt ny styrelse. Vi har ett par namn som har visat sig vara intresserade av att engagera sig för att driva klubben vidare, men vi skulle gärna se att fler personer vill och kan vara med. Är du beredd att dra ditt strå till stacken och göra en insats så att våra barn och ungdomar i Östervåla Buzzards kan få fortsätta spela basketboll, tveka inte att komma till årsmötet.

Vid frågor eller funderingar går det bra att kontakta klubbens ordförande Thomas Lönnström via mejl thomas.lonnstrom@gmail.com

/Styrelsen

Bli först med att kommentera

E-postadressen publiceras inte.